آیا شما تحت تاثیر بسیار اشتباه است که شب تاریخ چیزی از گذشته در حال حاضر که شما باردار هستید ؟ آیا شما پایگاه که در استدلال تنها که شما چیزی برای پوشیدن ؟ خب پس از ترس نه--سن خسته کننده ، شلخته لباس های زایمان را گذرانده اند. راه را برای یک ژانر جدید از لباس کوکتل زایمان زرق و برق دار مناسب برای تاریخ, یک ساعت یک تجمع کار, یک رویداد کوکتل و یا یک حزب زیبا شما را به دعوت. شما دیگر نیازی به محدود کردن خود را به خانه خود را فقط به خاطر شما در مورد داشتن چیزی برای پوشیدن نگران نیست چرا که باور آن یا نه لباس های زایمان می آیند راه طولانی--آن را در سبک ، الگوها ، پارچه و یا رنگ!

 
فقط به خاطر شما باردار هستید ، آن را به دور از به دنبال خیره کننده و یا سکسی و شما لازم نیست که برای سوزاندن سوراخ از طریق جیب خود را برای رسیدن به نگاه. لباس کوکتل زایمان بسیار مقرون به صرفه و کاملا به راحتی در دسترس است. بوتیک های محلی مکان های عالی برای لباس های کوکتل زیبا هستند. یکی دیگر از مکان های عالی برای امتحان کردن اینترنت است. فروشگاه آنلاین پوشاک ارائه انتخاب زرق و برق دار با قیمت مناسب. اکثر وب سایت ها نیز لباس های سفارشی را با توجه به بدن خود را کاملا. فروشگاه های آنلاین معمولا آخرین مد های زایمان را نگه می دارند و دارای طیف وسیعی از آنها نیز هستند. به یاد داشته باشید بارداری خود را چیزی است که به افتخار و چیزی است که شما نشان می دهد با افتخار با لباس کوکتل زایمان ظریف است.
 
دور ماندن از کلیشه ها. زنان باردار می تواند انجام لباس سینه فقط و همچنین هر زن دیگر. فکر می کنم به شدت preggers ناتالی پورتمن در آخرین جوایز. نه تنها او بی حس کردن جمعیت در ایجاد صورتی بی تسمه او ، اما او نیز موفق به رای زن به خوبی لباس پوشیدن در جوایز.
 
در اینجا برخی از نکات و ترفندهای جالب شما می توانید انجام دهید به دنبال جذاب در حالی که باردار:
 
اگر شما در سمت کوتاه تر هستند ، پس از آن اجتناب از gowns طولانی در دوران بارداری. انتخاب کردن لباس کوتاه midi برش
انتخاب مواد راحت و نرم مانند پنبه ، نوعی پارچه ابریشمی یا organdy. همیشه اندازه ای که کمی بزرگتر است را انتخاب کنید. فضای اضافی آن را راحت برای شما به حرکت در اطراف.
سعی کنید برای جلوگیری از لباس های کوکتل زایمان با جزئیات پیچیده و استادانه درست شده. این تمایل به بدن خود را نگاه فولر و گوشتالو.
اگر شما انتخاب کرده اند به پوشیدن ساده و یا خود رنگ لباس کوکتل زایمان و سپس اضافه کردن یک تنه یا broche دوست داشتنی و یا شما می توانید آن را با لوازم جانبی جاز.
دو باب روز لباس نیز کار زیبا در دوران بارداری. به یاد داشته باشید برای انتخاب تنها پارچه های نازک. آنهایی که ضخیم تر را به شما نگاه فولر.
آیا در رنگ سازش فقط به خاطر اینکه شما باردار هستید. هر رنگ از پاستل به نیروی دریایی عمیق زرق و برق دار به نظر می رسد. آنها را با افتخار بپوشید. نگران فقط در مورد تن پوست شما!
آپارتمان یک گزینه به مراتب بهتر از کفش پاشنه بلند است. این است که به دلیل سلامت تنها. اگر شما عاشق پاشنه خود را پس از آن کوتاه ، ایجاد جعبه پاشنه بلند نگاه بزرگ است.
مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که درخشش زرق و برق دار را به نفع کامل خود استفاده کنید.